Sevel Rideklubs Venner

Sevel Rideklubs Venner er en støtteforening for Sevel Rideklubber der varetager opgaver for at støtte rideklubben i dens virke både økonomisk og i det frivillige.

Husk at hvis du støtter Sevel Rideklubs Venner så støtter du også Sevel Rideklub.

Vennernes opgaver

• Sælge bandereklamer til ridehallen
  • Sørge for kioskudvalg ved stævner og arrangementer
  • Støtte rideklubben ved større køb og investeringer

For virksomheder - Køb en bandereklame
En bandereklame koster mellem kr. 1250,- og 1500,- i fremstilling og herefter kr. 1000,- pr år. Bandereklamen vil hænge synligt i ridehallen som hver dag benyttes af mange ryttere som har hest i rideklubben men også dem som kommer kørende til ridehallen for at træne hesten. For aftale om køb af bandereklame kontakt Finn eller Christian

For private - støt med et medlemskab
Er man eks bedsteforældre, forældre eller bare gerne vil støtte rideklubbens venner på en nem og billig måde kan man blive medlem for kr. 100,- pr år. For at blive medlem skal man sende en mail til kasseren med oplysninger om navn, adresse, mailadresse.

Bestyrelse for Sevel Rideklubs Venner:
Claus Dybdal
Thomas Routh