HALVPART PÅ EN KLUBHEST?

Med en halvpart på en klubhest kan du ride lidt mere end din ene undervisningstime i ugen. Har du halvpart på en klubhest må du ride den i weekenderne og på helligdage. Har du halvpart er du pgså sikret at ride på din halvpartshest til alle dine undervisningstimer.

Se under Kontakt hvem der er halvpartsansvarlig hvis du er intersseret.

Halvparter.

FREDDIE: Laura

OBERST:

MY LADY: Karoline.

LICKY: Maja.

EXCELLENTE: Ledig

MULLE: Janni

Excellente

Race: Welsh-Cop
Højde: 134 cm kat 2 pony
Født: 2009

Kom til Sevel rideskole 1. april 2022.

Excellente har tidligere fungeret som rideskolehest i et par år, før han kom til Sevel Rideskole. Excellente bliver i daglig tale kaldet "Lente".

ID: 208333WE0905775 DK

My Lady

Race: Oldenborg og Varmblod
Højde:
Alder:

Ankom til SERK: 11. December 2021

My Lady skal lige vende sig til omgivelserne i Sevel, hun er derfor ikke elevhest endnu, men det forventes hun så småt begynder i undervisningen i januar 2022.

Freddie

Race: Fjordhest
Højde: ??? cm
Født: 2002
Freddie er en dejlig ridehest og blevet brugt til handicapridning.
Han er super sød og pjusket - uddannelsesmæssigt er han på LD-LC niveau man mangler lidt balance i galoppen endnu.
ID: 208333200208085

Oberst Køjborg

Race: Traver
Højde: 165 cm
Alder: født i 2006
Oberst kom til Sevel i april 2018. Han har kørt mange løb i travsporten men er nu pensioneret. Han har gået let dressur og bla startet stævne i LD og LC dressur og kan gå fint til biddet. Oberst er fantastisk på skovtur.
Oberst er ikke så god til at stå stille når man skal op men hvis der står en foran er det ikke noget problem.
Da han jo har været væddeløbshest kan han løbe lidt hvis man hænger for meget på tøjlen.
ID: 208334200600246